Dringend! Nieuwe voorzitter/secretaris gezocht!

Er is dringend behoefte aan nieuwe bestuursleden. Vooral een nieuwe voorzitter en secretaris worden gezocht. John van der Laan, die momenteel de gecombineerde functie bekleed, moet om gezondheidsredenen een stapje terug doen. Hij heeft wel aangegeven zijn steentje aan de VvE te willen blijven bijdragen als algemeen bestuurslid of lid technische commissie, maar de eindverantwoordelijkheid zal bij iemand anders moeten liggen. Hierbij een beroep op ieder van u: neem alstublieft uw verantwoordelijkheid en help bijdragen aan een goed onderhouden Arubapier, in uw eigen belang en dat van uw medebewoners.
Helaas is in het verleden al gebleken dat de animo niet groot is. Mochten zich geen kandidaten melden, dan blijft het bestuur helaas geen andere keuze over dan een extern bureau in te schakelen voor de bestuurstaken. Dit zal leiden tot een verhoging van de maandelijkse bijdrage met ca. € 10,- à € 15 per maand, dit bovenop de al eerder genoemde verhoging.
Dit punt zal op de agenda staan tijdens de komende ledenvergadering op dinsdag 15 april (zie verder voor de details).
Misschien kan het u over de brug helpen als u een idee hebt van wat de werkzaamheden in beide functies precies inhouden en hoeveel tijd er ongeveer in gaat zitten?
Voorzitter:
- Voorzitten van de vergaderingen
- Onderhouden van contacten met gemeente; bedrijven en de leden.
- Vertegenwoordigen van de VvE bij geschillen met gemeente en/of bedrijven.
- Algehele coordinatie van de VvE
Geschatte tijdsduur voor werkzaamheden: ca. 8 uur per maand.
Secretaris:
- Notuleren en uitwerken van de vergaderingen
- Verzorgen van de correspondentie met gemeente, bedrijven en leden.
- Verzorgen van de nieuwsbrief
- Archivering van de stukken
Helaas is in het verleden al gebleken dat de animo niet groot is. Mochten zich geen kandidaten melden, dan blijft het bestuur helaas geen andere keuze over dan een extern bureau in te schakelen voor de bestuurstaken. Dit zal leiden tot een verhoging van de maandelijkse bijdrage met ca. € 10,- à € 15 per maand, dit bovenop de al eerder genoemde verhoging.
Dit punt zal op de agenda staan tijdens de komende ledenvergadering op dinsdag 15 april (zie verder voor de details).
Misschien kan het u over de brug helpen als u een idee hebt van wat de werkzaamheden in beide functies precies inhouden en hoeveel tijd er ongeveer in gaat zitten?
Voorzitter:
- Voorzitten van de vergaderingen
- Onderhouden van contacten met gemeente; bedrijven en de leden.
- Vertegenwoordigen van de VvE bij geschillen met gemeente en/of bedrijven.
- Algehele coordinatie van de VvE
Geschatte tijdsduur voor werkzaamheden: ca. 8 uur per maand.
Secretaris:
- Notuleren en uitwerken van de vergaderingen
- Verzorgen van de correspondentie met gemeente, bedrijven en leden.
- Verzorgen van de nieuwsbrief
- Archivering van de stukken
Geschatte tijdsduur voor werkzaamheden: ca. 8 uur per maand.
0 reacties:
Een reactie posten
Aanmelden bij Reacties posten [Atom]
<< Homepage